Jesse in Thailand

De cultuurweek en het gibbonproject

Hallo allemaal, ik heb de afgelopen tijd niks gepost omdat ik weinig tijd had.

De cultuurweek is super geweest en heb veel nieuwe vrienden gemaakt. De mensen die mij volgen op facebook en/of instagram hebben al wat foto's gezien. Tijdens fr cultuurweek zijn we langs verschillende tempels gegaan, hebben we thais geleerd thais gekookt en nog veel meer. In het weekend ben ik met een groep van 6 dames naar bangkok geweest en hebben we bangkok bekeken, een nachtmarkt bezocht, lekkers gegeten, zijn we uitgeweest in een straat voor backpackers en hebben we een thaise massage gehad. Al met al een geslaagde eerste week en wanneer we terugkwamen uit bangkok hadden we 3 uur voordat de bus naar mae sot vertrok. We hebben als groep afgesproken om in augustus met iedereen naar duitsland te gaan, omdat er 5 duits zijn. Dan moesten we afscheid nemen van een aantal wat wel moeilijk was omdat we een hele hechte band hebben opgebouwd in een week. Nu ben ik op het gibbonproject wat erg leuk is. Ik heb met kleine gibbons gespeeld, gibbons geaaid en gevoerd. Het eten hier is verukkelijk! Volgende week komen 3 van de groep van bangkok ook hier en daarna zien we elkaar weer 2 weken later op het strand in hua hin. Ik ga 2 weken van mijn groepsreis afhalen en ga de jungle week niet meer doen omdat ik in plaats daarvan 3 weken naar het strand ga. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen maar ik besluit het morgen.

Ik ben van plan een wekelijkse blog te doen zodat ik af en toe wat post maar ik ook niet elke dag bezig hoef te zijn met de blog.


Reacties

Reacties

Gabie

Super dat je het zo naar je zin hebt!! Lekker genieten van alle nieuwe ervaringen, vriendschappen en het mooie Thailand! ?

Marcel

Prachtig om je ervaringen en avonturen te lezen. Was de Thaise massage de harde of zachte? ? Veel plezier nog de komende weken.

Margitt

Wat klinkt dit goed Jesse! Moeilijke keuze: groepsreis of strand. Laat je gevoel spreken!

Esther

Hi Jesse.
Fijn te horen dat je helemaal gewend bent en super aan het genieten. Ga vooral zo door en ik ben benieuwd wat het vervolg wordt.
Toi toi toi!

Oma Tinie

Fijn datje het naar de zin hebt en een leuke groep hebt geniet er maar van de foto zijn leuk groetjes van ons

Brigitte

Je bent een topper Jesse! Geniet er maar van

Hans

Top Jesse, mooie tijd. ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active