Jesse in Thailand

2e week gibbonproject

De tweede week van het gibbonproject was ook weer geweldig! Op maandag kwamen 3 van de 6 meiden van bangkok ook naar de gibbon sanctuary. Ze hebben mij de leuke en minder leuke verhalen over de elephant adventure verteld. Ze moesten bijvoorbeeld met 30 man in één pickup truck waarbij mensen moesten overgeven en stinkende vis meenamen. Daarbij vertelde ik met een rondleiding over alle dieren op de gibbon sanctuary. De rest van de week heb ik eigenlijk hetzelfde gedaan als de week ervoor maar toch was het net zo geweldig als de eerste week! Het eten was geweldig, de coördinator was geweldig, de gibbons waren geweldig. Ik heb echt genoten deze twee weken in de buurt van Mae Sot. De laatste avond op vrijdag ben ik helaas wel gebeten door een baby gibbon en heb il 2 extra prikken moeten halen. Maar ondanks dit kleine incident was het tof en wil ik ooit weer terug naar de gibbon sanctuary. Toen we eenmaal terugwaren in singburi hebben we met mensen die we de 1e week hebben gezien, bijgekletst over wat we hebben meegemaakt de laatste 2 weken. Op maandag is de 4e week begonnen, daar vertel ik meer over wanneer de week is afgelopen.

Reacties

Reacties

Sabine

Wat mooi om te lezen dat je het zo ontzettend naar je zin hebt!!!!

Bert

Fijn om te lezen dat het daar goed is met jou de meiden en de apen, geniet en kom gezond terug

Gabie

Genieten met een hoofdletter G zo te horen. Ga daar maar lekker ff mee door! ?

Esther

Super Jesse.
Kom je nog wel terug?

Stef (u12)

Ik vind het hele leuke verhalen???

Lieke, Lia, Elle - team VW

Wat tof om te lezen dat je het zo naar je zin hebt Jesse! Veel plezier nog :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active