Jesse in Thailand

1e 2 dagen

Gisteren ben ik aangekomen in thailand en ik moet zeggen dat ik me anders verwachte te voelen. Ik heb nooit last van heimwee gehad maar nu heb ik het heel erg. Wanneer ik ben geland moet ik 4 uur wachten op 3 anderen die later komen. Daarna moeten we nog 4 uur reizen naar het andere plaatsje. Onderweg kan ik maar aan een ding denken, en dat is huis. Ik vind het moeilijk om ergens anders aan te denken. Wanneer we aangekomen zijn krijgen we de sleutels van het huisje. Ik slaap 1 dag alleen en dan komt nog iemand anders. Verrassing als avondeten hebben we natuurlijk rijst, mijn 'lievelingskostje'. Dan ga ik richting bed waar ik maar moeilijk in slaap kom door de warmte en de constante gedachte aan huis. Ik wordt regelmatig wakker en ga weer naar buiten om naar de wifi te lopen en met mijn ouders te praten. Na een kort telefonisch gesprek met mn pa, ga ik weer naar bed en voel ik me iets beter.

Vandaag begint de cultuurweek. Ontbijt heb ik net op en om 9:15 vertrekken we. 2 maanden lijkt nie erg ver weg voordat ik weer thuis ben. Ik ga de komende week aankijken en hopen dat het beter wordt.

Reacties

Reacties

Gonnie

Komt vast goed. Even wennen en geniet van het feit dat je daar bent!

Gabie

Gaat helemaal goed komen Jesse! Vandaag het begin van je cultuurweek. Veel plezier met het ontdekken van de Thaise cultuur en gewoonten. Geniet van de nieuwe omgeving en het lekkere weer. ?????

Margitt

Is ook even wennen en je hebt ook zulke lieve ouders;-))). Maar ik wil wedden dat je over een tijdje volop geniet daar!

esther

even in het ritme komen en dan heb je zoveel andere leuke dingen aan je hoofd.
komt goed, Jesse!

Bert de Groote

Ja daar sta je dan alleen in de vreemde, begrijpelijk dat jeje alleen voelt, kun je ook alleen maar denken aan de veilige mooie dingen, maar lees al wel dat je je er goed hebt doorheen geslagen, weet zeker dat het zodra je met meerderen bent en je gevoel kunt uitspreken het alleen maar beter kan gaan, wij zijn trots op jouw Jesse, geniet en je komt vrolijk terug.

Ans

Genoten van de mooie foto’s.

Hans Janssen

Dag jes,

Wat knap kerrel. Je slaat jezelf er goed doorheen. Natuurlijk zijn de eerste dagen ontzettend wennen. Maar je zult zien als alles gaat lopen en je bent lekker bezig. Dan ...... Vind je het fantastisch. Echt denk aan de leuke dingen die je jog te wachten staat.
Kop op kerel.
Groeten Hans

Bianca

Ha Jesse, als het goed is slaap jij nu en heb je hopelijk de eerste indrukken van het prachtige Thailand gekregen. En natuurlijk valt de hitte eerst als een deken over je heen, moet je wennen aan het eten en de geluiden die je in Borne niet hoort. Maar het komt vast goed, zet 'm op!

Jolanda Grobben

Jesse: dat is toch helemaal niet zo gek? Ander land, andere taal, andere gewoontes, ander eten enz. Daar moet je ook eerst even aan wennen! Ik vind het stoer dat je dit zo opschrijft. Dat zou niet iedereen doen. Geef het even tijd! Als je éénmaal in je ritme zit komt het vast goed. Ik hoop dat je er snel van kunt genieten. Groetjes!

Erik de Koning

Hoi Jesse,

Ik hoor van je vader dat je het nu helemaal naar je zin hebt.
Mooi geniet ervan.
Ben benieuwd naar je verslag en de foto’s
Groeten Erik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active