Jesse in Thailand

Op naar thailand

Vandaag is het dus zover, ik vlieg vandaag naar Thailand. S'morgens besef ik me nog steeds niet dat ik zondag aan de andere kant van de wereld zit. Ik regel nog eventjes de laatste dingetjes voor we richting schiphol gaan.

Onderweg begint het dan toch echt te kriebelen en begin het dan toch spannend te vinden. Er is een soort dubbelgevoel want ik wil echt graag naar thailand en toch vind ik het jammer om nederland en alles wat normaal is te gaan missen.

Wanneer ik en mijn ouders aankomen gaan we snel inchecken zodat het foutje hersteld kon worden (Bij klm was mijn naam niet goed waardoor ik thuis niet kon inchecken). Gelukkig was dit snel klaar en zijn we wat gaan eten en rond gaan lopen. Daarna mama en papa gedag zeggen en de tas inchecken en richting de security. Het gevoel van de zenuwen zullen de meeste wel herkennen wanneer je door de security moet. Want wat als je iets bij je hebt dat niet mag! Ik loop door wordt gefouilleerd en zie dat mijn handbagage apart is gezet. 'Zucht, heb ik weer.' Ik wordt naar een apart kamertje gebracht en wordt ondervraagt wat er in mijn tas zit. Helemaal bang dat er drugs in mijn tas gestopt is of iets anders wat niet mag. Ze zeggen dat er verboden middelen inzitten en vragen of ik weet wat het is. Ik zeg dat ik van niks weet en dat ik naar mijn weten niks verkeerds mee heb. Ze vragen het nog een keer en laten zien wat er in zit. Er zit drugs in, ik blijf zeggen dat ik van niks weet. En uiteindelijk geloven ze me en mag ik door Nee hoor grapje! Ik kon zonder veel problemen door al werd er wel gecontroleerd op vloeistoffen in mijn tas omdat ik deo en shampoo mee had.

Nu zit ik bij amsterdam bread en drink ik snel een warme choco. Straks moet ik 11 uur vliegen en wordt ik morgen opgehaald door iemand van de plaatselijke organisatie( green lion). Heb er zin in!

Reacties

Reacties

Margitt

Oh nee...goed begin dus ?. Een heel goede vlucht!!

Gabie

Heeeeeeel veel plezier in Thailand!! Wordt zeker een geweldig avontuur! ??

Sabine

Lol broek, Grap jas ben je zeker ?...
Het begin is er ?...
Hou ons goed op de hoogte, vinden we ?leuk.
Have a Nice ? flight ? ...
Het avontuur kan beginnen!!!

Esther

Grapjas.
Pas maar op. Petra werd ook altijd gefouilleerd op explosieven.
Have fun en goede reis.

Bianca

Vast lekker warm in Bangkok! Heel veel plezier!!

Marcel

Veel plezier Jesseâ›°?

Brigitte

Topper, veel plezier

Maaike

Veel plezier!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active